Mischa Barton


Det fanns en tid när jag verkligen gillade Mischa Barton. T ex när jag såg första säsongen av The OC för en herrans massa år sedan. Eller när hon var snygg och medverkade i James Blunts musikvideo till ""Goodbye my lover.

 

 

Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Det handlar inte om att hon blev mindre attraktiv (även om det säkert kan ha något med det hela att göra). Man började hata Marissa Cooper. Man började förstå att hon var en idiot. Hon knarkade, skolkade, blev lesbisk, tuppade av i Tj etc. etc. & etc.

 

Tack gode gud så kom äntligen slutet på säsong 3 och detta hände:

 

 

Tack gode gud och så var vi av med henne.

 

Jag älskar att blanda ihop fiktivitet och verklighet. Amen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0